Saturday 12 February 2011

~ Kejujuran.. ~

Assalamualaikum..
Selamat Sejahtera..
Salam 1Malaysia...

Hari ni...
Dia telah memberikan aku kesedaran..
Hehehe.. *Thanks Cik S.A
Walaupun bende kecik je bagi aku.. *maybe sbb aku laki kot.. so xamik port sgt..
Bagi Cik S.A..
Kejujuran adalah AMAT PENTING.. * Ingat tu..!!!!
Walaupun KEJUJURAN TU MENYAKITKAN....

   memetik kata Cik S.A
            
  " Tak Salahkan Kalau Kita Jujur & Pasangan Kita... Kalau Masa Bercinta Pun Dah Tak Jujur..
      Macamana Kalau Dah Kahwn Nnti..??? Macamana Hubungan Nak Kekal.. "

  paling menyentuh hati..
  
    " Saya Sayang Awak sebab tu saya Cemburu "


    " Saya Tak Lena Pun Selagi Awak Belum Sampai "

*Kepada Cik S.A :
Kalau Awak Baca Ni.. Thanks A Lot..
Saya harap kita mmg ditakdirkan bersama..
Saya akan hargai awak seperti mana awk menyanyangi saya..(",)

So...

JUJUR lah dengan Pasangan anda..
hanya kita yang mampu mengubah diri kita..

*********
Waaaa.... Xboleh tdo....
mood : Happy sangat.. Selamat sampai Kampung Halaman.. !!!!!

No comments:

Post a Comment