Monday 17 January 2011

~ Februari.. Ohhh.. February..!!!! ~

Macam best jerr...
Xsabar nak masuk bulan 2 ni..
sebab.. banyak aktiviti menanti..
aku pon nak relax dari tekanan kerja yang agak xbeberapa menentu 
sejak 2 menjak ni..
dengan emosi yang agak xberapa nak betul..
kesian kan...
hurmmm.. Lumrah manusia.. Lumrah Kehidupan..
Kerja mmg dah best skrg ni..
bangunan baru.. semangat kerja pon baru..
tapi bila barang2 baru cepat rosak..
mmg sakit la menunggu technician merepair brg2 tu..
letih.. letih menunggu...
arini makan banyakkkkkkkkk sgt.....
sbb... tah.. aku ni makan banyak selalu sebab tension jerr...
tapi arini aku sendiri xtau tension sbb kerja @ sbb hati n perasaan yang xmenentu ni..
Ya Allah.. Tenangkan lah hati Hamba-Mu ini.. Sesungguhnya aku insan yang lemah..
Setiap ari.. asyik pk pasal masa depan..
masa depan.. masa depan..
kdg2.. masa silam terimbas jgk..
tu yang buatkan hati aku makin sayu....
Tapi semua tu dah lepas kan..
Yang Hidup ni kena la teruskan Hidup..
Xkan nak lemah semangat je..
Think +ve.. Be +ve..
Cepat la bulan Feb menjelma..
Aku cuma inginkan kedamaian sementara..
Hiburkan hati yang sedang gundah gulana..
Sehingga Ia mampu menerima ketentuan Ilahi dgn sepenuh hati..
Assalamualaikum...(",)

No comments:

Post a Comment