Saturday 8 January 2011

~ Permintaan Hati... ~

Hari ni aku happy sgt.. sebab...????
Entah la.. 
Maybe lepas aku enter Last Post..
Ptg tu Aku dapat no.fon gurl tu..
Wahhhh... Hati Menjerit Kegembiraan... Walaupon dia yang bg.. bkn aku mintak sendiri..
FAILED betul la..

Mula².. Aku mmg blur gila.. nak start mcmana..?? nak cakap apa..???
Setelah 5tahun aku xpenah ada hati nak mengenali mana² PEREMPUAN..
sbb bagi aku diaorg semua sama.. Sama ke..?? HurmMm...
Tapi tah la... Dia ni mmg ada Aura dia sendiri..
Aku pon xtau kenapa dia.. dalam ramai² pmpn yang aku jumpa..
Hati aku cakap.. ~ Dia ~.. Bukan Siti.. Bukan Situ.. Bukan Sana.. Bukan Sini..
Ada satu perasaan pelik.. yang xpernah aku rasa sebelum ni.... mcm ada yang ketuk konkrit yang telah lama terbina d'luar pintu hati aku ni... Hilang mcm tu jerr... Mungkin ini salah satu Ujian dariNya..


hahahah... merepek jerr Siti Situ Sana Sini...


So.. mula² nak SS jerr...
Tapi t'pk.. dari nak SS..
sampai bila nak SS jerr..
Umur makin Tua..
Tubuh makin Uzur..
Then... pk pasal kawen...
Kawen..???????


Mak.. Adik nak kawen.......!!!!
konpem mak aku jawab : ang nak bagi anak org makan apa..????


huhuhu...


Tapi... bila makin mengenali Dia.. Aku xpernah ada rasa nak main²..
Sebab Hati aku rasa sayang & rugi sgt kalau melepaskan Dia pergi...
Tapi aku sedar kemampuan diri aku.. nak d'bandingkan dgn kemampuan dia ada..
Selepas aku membaca blog dia.. Aku rasa makin aku kenal dia.. makin jauh dia dari aku..
*rasa mcm nak link kan jerr blog die kat sini.. Biar 1 Universe tau aku mmg suka dia..
Tapi xnak nnti malu sendiri kalau tiba² apa yang d'rancang & harapkan X menjadi Kenyataan..


'Ya Allah... Jauhi la aku dari segala bisikan Iblis yang sentiasa cuba utk melemahkan Hamba-Mu ini.. Amin..'


Setiap hari aku berdoa.. dan berharap yang Terbaik Dari Allah..
Aku dah mula rasakan Tanggungjawab aku sebagai Hamba kepada Yang Esa..
dan ketika menitis air mata aku semasa berjumpaNya.. aku berharap Allah akan kuatkan Iman & sentias memberi Hidayah-Nya kepada aku supaya aku xkan kembali kepada aku yang dulu...
Yang sgt mengambil mudah mengenai Tanggungjawab aku sebagai Hamba-Nya..

Aku harapkan Permintaan Hati aku kali ini Tidak akan mengecewakan aku lagi...
Aku tahu ~ Kita Hanya Mampu Merancang DIA yang Menentukan.. ~
Aku terima dgn Redha dan Pasrah setiap Qada' & Qadar yang telah d'tetapkan sejak azali lagi..
I'm in L.O.V.E.
Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment