Friday 28 January 2011

~ Kenapa saya suka awak..????? ~

Assalamualaikum.. Salam Sejahtera & Salam 1Malaysia...


Lame tak update.. sbb xtau nak cite ape...
Frustt..??? Ye ke..???
Tah la.. Kecewa sikit kot..
Tapi xde la kecewa gila²...
Aku kalau boleh mmg nak Si Dia Menjadi milik aku selama-lamanya...
Tapi.......
Kalau dia pon sendiri dah cakap X YAKIN dgn keputusan dia..
Ape aku boleh buat..???
Paksa dia terima aku..????
What Da Hall...
Aku bkn mcmtu..
Walaupon aku b'harap dia menjadi milik aku..
tapi.. aku xkan memaksa..
Sebab kalau paksa.. n dia terima aku sbb terpaksa..
Boleh bahagia ke nnti..??? Boleh sampai jinjang pelamin ke..???
Boleh ade anak ke nnti..??? Boleh ke lawan Takdir Yang DIA dah tetapkan 
dia bukan jodoh aku..???
Tah La... Aku sekarang ni berdoa je
supaya Allah permudahkan semua urusan aku..
Dekatkan dia dgn aku kalau betul dia jodoh aku..
Jauhkan dia kalau dia bukan untuk aku...
Aku mmg xboleh lupa dia even aku dah cuba utk menjauhkan diri..
kenapa la Allah menduga hati aku
sampai mcmni skali..
Dulu time waktu bdk²..
Xpernah pon ade pmpn yang boleh membuat aku
tertawan sampai mcmni skali..
ape la yang Special sgt dia ni sampai
aku mmg xboleh nak lupa dia...
Tapi bile pk bab kawen...
aku terdiam sekejap...
Mampu ke aku nak kawen..???
Mampu ke aku nak bahagiakan dia..???
Mampu ke dia & family dia terima aku..???
Gaji pon cukup² mkn jerr..
ade hati nak sara anak org..
Mungkin Allah tau yang aku ni
belum bersedia untuk mendirikan rumahtangga..
Aku pun xnak rumahtangga yang aku bina nnti separuh jalan jerr..
Aku hanya mahu yang terbaik untuk dia..
Walaupon dia bukan untuk aku..
aku mmg nak berterima kasih kat dia..
sbb dia dah membuka hati aku untuk lebih rapat kepada Allah..
Aku hanya mampu berdoa
Allah menyatukan kami berdua bila aku & dia sudah bersedia..
Hanya Harapkan yang Terbaik Dari Allah..
Kalau aku bukan untuk dia..
Allah akan memberikan yang terbaik untuk aku..

Saya xtau kenapa saya suka sgt kat awak..
Saya xtau kenapa awak selalu ade je dalam ingatan saya..
Saya xtau kenapa awak dekat je dgn saya..
Saya xtau kenapa saya nak sgt kenal awak..
Saya xtau kenapa awak boleh membuka hati saya setelah saya xpernah amik port pasal perempuan
selepas dikecewakan dulu...
Tapi saya tahu.. awak mmg istimewa dalam hidup saya..
Thanks Awak..
Sekian.. Terima Kasih..
Assalamualaikum...( T__T )

No comments:

Post a Comment